Combat boots

På en shoppingstur forleden dag faldt jeg pladask for et par sorte, rå militærstøvler. De var fyldte med sølvdetaljer, og var tilmed fantastiske at gå i. Desværre kunne jeg ikke tage en beslutning, og mindede mig selv om, at ‘when in doubt, don’t!’ – det fortryder jeg nu!!!! GAH! I forelskelsens rus, glemte jeg helt at tjekke mærket ud, men jeg tror, efter MEGEN research, at mærket var ‘sixtyseven’ – så hvis nogen af jer derude, har en idé om, hvor dette mærke forhandles i Kbh, hører jeg MEGET gerne fra jer🙂 Jeg så støvlerne i skobutikken Venini i Ålborg.

2 responses to “Combat boots

  1. Mærket forhandles i Jette Riis🙂

Skriv et svar

