Karen Millen læderjakke


Jeg var i Magasin i går, og fandt den perfekte læderjakke fra Karen Millen. Den havde quilt-detaljer på albuer og skuldre, hvilket har været mine drømme detaljer på en læderjakke i laang tid!!! Jeg lod den hænge, og besluttede mig for, at jeg liiige ville overveje situationen lidt, da jakken trods alt ville rippe min konto for 3.500kr :-s
I dag måtte jeg så ind forbi Karen Millen shoppen på Købmagergade for liiiige at se på sagerne én gang til – Men så blev jeg itvivl.. Det er jo mange penge… og den passede jo ik ideelt henover mine brede skuldre, hvis den skulle lukkes… Hmmm…. Jeg tror konklusionen er den, at jeg lader den hænge.. Måske jeg en dag er heldig at se den på Ebay til halv pris?!

Jeg har luret lidt på andre læderjakker fra Karen Millen, og jeg må sige, at mærket virkelig imponerer mig, hvad angår læderjakker!

2 responses to “Karen Millen læderjakke

  1. Hej Katrine! Jeg har nu oprettet min egen blog med mine illustrationer, håber du følge med i den 🙂 mvh Lea.

    http://www.leasillustrationer.wordpress.com

Skriv et svar

