Il Casa

Jeg fortalte tidligere om et nyanskaffet sofabord, som jeg lovede flere billeder af, når det engang kom på plads – det er det nu, og derfor disse billeder 🙂
Jeg er rigtig glad for det rå look, som sofabordet tilfører stuen i form af dens rå træbræder samt industrihjulene der fungerer som bordben.
I slipper heller ikke udenom lidt blomsterbilleder, som jeg ikke kunne dy mig fra at tage i dette fantastiske sommervejr 🙂

2 responses to “Il Casa

  1. Hvor i alverden har du det fantastiske sofabord fra?? Jeg har gået og ledt efter sådan et, i 100 år! smukt er det 😉

Skriv et svar

