H&M denimjakke


Ak og ve – jeg spottede for noget tid siden en lækker militær-denimjakke i H&M, men jeg var langsom på aftrækkeren, og kunne ikke bestlutte mig for, om jeg skulle købe eller ej. Den var væk da jeg endelig havde indset, at jeg ikke kunne leve uden den.. but of course!
Jakken er vist samme model som den sorte på billedet, blot i lys denim ala den nederste🙂 Hvis nogen af jer derude ved hvilken jakke jeg snakker om, og har set den hænge i din lokale H&M(i Kbh) så giv mig rigtig gerne et praj!🙂 – også meget gerne hvis den skulle dukke op på hjemmesiden🙂

One response to “H&M denimjakke

  1. Hej, jeg har først kun lige set dit indlæg, og jeg har lige tjekket H&M’s hjemmeside, de har ikke helt præcist det du viser på billederne men det har noget lignende derinde nu🙂

Skriv et svar

