Denimjakken!!! :)

Drømmejakken fra H&M til 350 kr.

I found it!

Endelig er den på hjemmesiden igen – men kun i en str. 38 :-s Jeg havde sigtet efter en str. 40😦 -Mon man bare skal slå til alligevel? Nu har jeg jo sådan drømt om den! Gah!

8 responses to “Denimjakken!!! :)

  1. Altså jeg har erfaring med inde fra hjemmesiden at størrelserne blev skiftet ud hver dag og nogle gange flere gange om dagen fx. har jeg prøvet at have noget liggende i kurven i str. M fordi der ikke var nogle i L, da jeg så ville betale var den ikke længere i M men kun i L- så måske du skal væbne dig med tålmodighed😉

  2. hvor er det en super lækker blog du har. Hermed en fast læser.

    Kig meget gerne forbi min blog:
    http://www.sophy-lou.blogspot.com

    • Det er jeg dælme glad for at høre!!🙂 Mange tak for det!
      Velkommen til!!! – og jeg vil straks slå et smut forbi din blog🙂

  3. Jeg var på strøget i dag, og så rigtig mange af denne jakke i H&M’en🙂 Bare et tip hvis du ville have den i en størrelse større.

    • Hej Mette,
      Ahhh, mange tak for tippet… Måske jeg skulle slå vejen forbi, bare for at sikre, at jeg kan passe den 38, som jeg allerede har købt over hjemmesiden…

Skriv et svar

