Leopardskjorte

Jeg har fået mig en Leopardskjorte meget ala den som Kia har 🙂 – and I’m SO thrilled about it! Jeg fandt den i H&M divided afdelingen til blot 179,-

Den er virkelig lækker, og kan anvendes i mange forskellige kombinationer. Til sommer vil den være fin til et par hvide jeans, og til efteråret glæder jeg mig til, at sætte den sammen med et par læderleggings. Til hverdag vil jeg bruge den med jeans.

Hvilken sammensætning, synes I, fungerer bedst?

6 responses to “Leopardskjorte

  1. Jeg er mest vild med sammensætningen med de hvide jeans også de sorte leggins.

  2. Hvor er skjorten fin til dig! Jeg har selv købt skjorten. Det er især outfittet med de hvide bukser som umiddelbart skiller sig ud synes jeg.

    /C
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  3. Jeg likte aller best kominasjonen med jeans men hvite jeans var også lekker 🙂

  4. whaaaaaat!!
    Jeg er misundelig.. M-i-s-u-n-d-e-l-i-g!

    Hvorfor kan man ikke finde den på h&ms hjemmeside?! Frustrerende!

    Den er så smuk og klæder dig i virkelig, jeg er vild med alle dine sammensætninger mht. denne skjorte.

    GI’ MIG DEN! 😉

    • hehe, tusind tak 🙂 Jeg er rigtig glad for, at du kan lide den!!
      Jeg er sikker på, at du kan finde den i butikkerne endnu – den er fra divided afdelingen.
      Held og lykke med din jagt!

Skriv et svar

