Leopard cardigans

Hvid cardigan fra Ann Taylor – Grå cardigan fra Sonia by Sonia Rykiel – Pink cardigan fra Crumpet

Jeg tænker, at jeg kan holde liv i min never-ending-leopard-love, ved at investere i mere alternative og artzy prints som disse.

4 responses to “Leopard cardigans

  1. Hvor har du fundet cardiganen fra Ann Taylor henne?

  2. Den skulle gerne være at finde her: http://www.anntaylor.com/home.jsp

  3. Hmm… jeg kan ikke finde den. Hvad kigger du under?

    • Jeg har fundet den på polyvore.com – og dér linkes der til anntaylor.com. Den kan evt. være udsolgt, hvis den ikke er at finde der 😦 Ellers kan du evt. google ‘leopard cardigan ann taylor’, og se om det bringer noget med sig!
      Held og lykke!

Skriv et svar

