Jaquetta Wheeler

Når jeg ser dette billede af topmodel Jaquetta Wheeler, ærger jeg mig over, at jeg endnu ikke ejer en lækker buksedragt!

Hun ser helt fantastisk ud i denne blå sag – man ville kunne bruge den til hverdag med cardigan eller læderjakke over, eller til fest som hun gør her!

Hvor finder jeg den perfekte buksedragt?

2 responses to “Jaquetta Wheeler

  1. Her:
    http://www.asos.com/Asos/Asos-Cowl-Neck-Button-Detail-Lounge-Jumpsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=910069&cid=7618&Rf-200=3&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Navy

    Har netop selv bestilt den – den ser så fin ud, og jeg glæder mig meget til at modtage den…
    /Maria

Skriv et svar

